Wednesday, July 4, 2012

Lil Bub vs Maru: The Ultimate Adorable Face-Off

Ketika aku melayari tenet di kala mata aku masih cergas pada waktu ini, aku terjumpa another internet superstar. Meet Lil Bub, kucing yang mempunyai wajah yang sungguh unik. Lidahnya yang sentiasa terkeluar, matanya yang bulat membuatkan kucing ini sungguh adorable. Tuan punya kucing ini sudah pon membuat pelbagai fan page melalui Tumblr, Facebook, Twitter dan YouTube. Here is some of the pictures of Lil Bub.





Korang boleh layan lebih banyak gambar Lil Bub di lilbub.com

Another internet kitty superstar yang sentiasa membuatkan aku cuba sedaya upaya untuk mengemukkan kucing aku seperti ini ialah superstar Maru! Maru ialah seekor kucing baka Scottish Fold dari Jepun yang gemuk tapi perasan boleh fit dalam cereal box.







So, kalau diberi pilihan, aku nak bela dua-dua ekor boleh tak?

No comments:

Post a Comment

Anything to say? Do share but any provocative/flaming comment from keyboard warriors will not be entertained.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...